foto: meisjes voor het schoolbord in een grid van balletjes
Leer voor je leven

Sitemap

Sitemap

 

Home
 .     Onze focus
 .      .     Rekenen
 .      .      .     Column Ga lekker spelen....
 .      .     Taal
 .      .      .     Dyslexie te duur
 .      .      .     Column gretige lezer
 .      .      .     Samenwerken aan taal voor groep 1-2
 .      .      .     Schrijven, aangeboren of aangeleerd?
 .      .      .     Lees en schrijf je wijs in groep 3
 .      .     Gedrag
 .      .      .     Begin bij het begin...
 .      .      .     Een dapper kind
 .      .      .     Onderwijsbehoefte kwartet
 .      .      .     Gedragsverandering: Begrenzen of verwennen
 .      .      .     Bram, voor als je tijd OVER hebt
 .      .      .     Begeleide ontwikkeling naar zelfsturing
 .      .      .     Goede voornemens
 .      .      .     De slimme kleuter
 .      .      .     Strak beginnen, maar....
 .      .      .     Kinderen en kwaliteiten
 .      .      .     Goed op weg
 .      .     Communicatie
 .      .      .     Column over coaching
 .     Aanbod
 .      .     Cursussen
 .      .      .     Autisme (ASS) begeleiden
 .      .      .     Nieuw! Co÷peratief leren
 .      .      .     Spelenderwijs rekenen met kleuters
 .      .      .     Kleuters met druk gedrag
 .      .      .     Meervoudige intelligentie toegepast in uw les!
 .      .      .      .     Voorbeeld uit materiaal
 .      .      .     Werkhouding verbeteren
 .      .      .     Eerste hulp voor dyslexie in de klas
 .      .      .     Kinderen met faalangst
 .      .      .     Lastig gedrag begrijpen en be´nvloeden
 .      .      .     Didactiek voor onderwijsondersteuners
 .      .      .     Hoeken in de kleuterklas
 .      .      .     Werken aan woordenschat
 .      .      .     Weet hoe je spelt
 .      .      .     Stoeien met werkwoordspelling
 .      .      .     Lees en schrijf je wijs in groep 3: eerste fase
 .      .      .     Bovenbouwers goed voorbereiden op het VO
 .      .      .     Meten en meetkunde in de kleutergroepen
 .      .      .     De plusgroep in de praktijk
 .      .      .     Spelenderwijs werken aan woordenschat in de onderbouw
 .      .      .     Werken met ontwikkelingsmateriaal
 .      .      .     Observeren in groep 1 en 2
 .      .      .     Lees en schrijf je wijs in groep 3: tweede fase
 .      .      .     Rekenbeleid en het protocol ERWD
 .      .      .     Het belang van automatiseren en memoriseren
 .      .      .     Zwakke rekenaars en kinderen met ernstige rekenproblemen
 .      .      .     Kindgesprekken voeren
 .      .      .     In gesprek met ouders
 .      .      .     De groep aan het werk
 .      .      .     Een positieve groep bouw je zelf
 .      .      .     Verdiepingsdag hoogbegaafdheid
 .      .      .     Verdiepingsdagen - Taalco÷rdinator
 .      .      .      .     werkwoordspelling in de lift
 .      .      .      .     Taalco÷rdinator als leider
 .      .      .     Verdiepingsdag voor de IB-er
 .      .      .     Verdiepingsdag - Rekenco÷rdinator
 .      .      .     Verdiepingsdag Specialist Het Jonge Kind
 .      .      .     Kennismakingscursus SVIB (nieuw)
 .      .      .     Co÷peratieve werkvormen met kleuters
 .      .      .     Van startbekwaam naar basisbekwaam
 .      .      .     Vakinhoudelijk verdieping taal
 .      .      .     Vakinhoudelijke verdieping rekenen
 .      .      .     Spelen met taal in groep 1 en 2
 .      .      .     Nieuw! Muziek in de tent
 .      .      .     Spel stimuleren bij kleuters (nieuw)
 .      .      .     Cyberpesten
 .      .      .     Nieuw! Effectieve instructie
 .      .      .     SVIB - Verdiepingsdag
 .      .      .     Verschil in talent ontdekken en stimuleren
 .      .      .     Klassenmanagement en voorspelbaarheid
 .      .      .     Persoonlijke videocoaching met SVIB
 .      .      .     Nieuwetijdskinderen
 .      .      .     Kijk in je klas!
 .      .      .     Hoe profileert u uw school?
 .      .      .      Samen werken vanuit het schoolplan
 .      .      .     Onderzoekend en ontwerpend leren
 .      .      .     Breinleren
 .      .      .     Follow Up School Video Interactie Begeleiding
 .      .     Posthbo-opleidingen en masters
 .      .      .     PostHBO-opleiding Taalco÷rdinator
 .      .      .     Post-hbo-opleiding: Rekenco÷rdinator
 .      .      .     Bewegingsonderwijs (Blok 1)
 .      .      .     Post-hbo-opleiding: Intern Begeleider, basis
 .      .      .     Bewegingsonderwijs Blok 2
 .      .      .     Bewegingsonderwijs (Blok 3)
 .      .      .     Post-hbo-specialist hoogbegaafdheid
 .      .      .     Master leren en innoveren
 .      .      .     Jonge Kind Specialist (Post-hbo-opleiding)
 .      .      .     Master Passend Meesterschap
 .      .      .     Master Toekomstgericht Onderwijs
 .      .      .     Post-hbo opleiding SVIB
 .     Agenda
 .      .     Post-hbo-opleiding tot rekenco÷rdinator
 .      .     Stoeien met werkwoordspelling
 .      .     Meervoudige intelligentie toegepast in uw les
 .     Nieuws
 .      .     Vier vragen aan...
 .      .     Een praktische boekje over combinatiegroep 2/3
 .      .     Ontdekkend en ontwerpend leren
 .      .     Combi 2-3: Hoe nu verder?
 .     Webwinkel
 .      .     Het onderwijsbehoefte kwartet
 .     Over ons
 .      .     Cedeo-erkend
 .      .     Voorwaarden en klachtenregeling

Deel deze pagina op Google Plus Deel deze pagina op LinkedIn